Dużo pracy

Dzisiaj w pracy mam wyjątkowo dużo do zrobienia, a do tego od samego rana pokłóciłem się z jednym z najlepszych dostawców. Jako odpowiedzialny specjalista ds. utrzymania ruchu Bydgoszcz nie mogę sobie pozwolić na fuszerkę i załatwianie spraw na nieodpowiednim poziomie, dlatego musiałem określić jasne reguły postępowania ze mną i z moją firmą. Jestem odpowiedzialny za kontakt z dostawcami i nie mogę przyjmować wadliwych produktów lub produktów gorszej jakości. Firma płaci za towar i jego jakość, a dostawca powinien zapewnić jej jak najwyższą jakość obsługi, jeśli chce jeszcze kiedykolwiek mieć z nią do czynienia.

Dostawca, z którym współpracowałem przez wiele miesięcy chyba nagle stwierdził, że skoro jesteśmy już jego stałymi klientami to może nas zacząć oszukiwać, ale nie ze mną takie numery. Widać, że tamten człowiek nie wie jak obchodzić się z klientami i nie zna podstawowych zasad gospodarki – o stałych klientów się dba, a nie zastawia na nich pułapki.

Oprócz niemiłej przygody z dostawcą, dzisiejszego dnia doszło jeszcze do małych problemów z jedną z maszyn produkcyjnych, przez co przez kilka godzin pracowałem nad jej naprawą ze specjalistami obsługi urządzeń technicznych. Na szczęście usterkę udało się usunąć, jednak zajęło nam to bardzo dużo czasu.